840 Tita en haar leeslijst voor oktober

Net zoals de vorige maand plaats ik hier nu ook mijn to read-lijst voor oktober. Het verslag van de lijst van september volgt nog komende week. Al moet ik al bekennen dat ik mij in september niet helemaal aan de lijst heb gehouden. Voor oktober wil ik dat weer wel proberen. Maar aan de andere kant is dat niet het belangrijkste. Wel het plezier in het lezen.

De volgende boeken liggen klaar op mijn nachtkastje (of toch in de buurt ervan):

1) Jean M. Auel: Het lied van de grotten

Het is me niet gelukt om er in september in verder te lezen, maar als ik het te lang laat opzij liggen weet ik ongetwijfeld niet meer hoe het er voor ging. Dus in oktober moet en zal ik er minstens een bladzijde of 50 uit lezen.

2) J. K. Rowling: Een goede raad

Wegens het feit dat hij traag leest en de readathon is hij nog niet uit. Maar ik wil heel graag weten hoe het verhaal afloopt. En ik heb beloofd om het aan LJ te vertellen want die is het einde vergeten. 😉

3) Khaled Hosseini: En uit de bergen kwam de echo

Wegens de readathon ben ik hier nog niet in begonnen. Maar ik ben er heel nieuwsgierig naar dus zet ik het weer op de lijst voor oktober.

4) Rachel Joyce: De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry

Een boek waar ik op de iedereenleest-pagina op facebook al een paar keer iets over had gelezen en waar ik heel nieuwsgierig naar ben.

5) Astrid Harrewijn: Ja kun je krijgen

Een schrijfster die ik in juli heb ontdekt. Heerlijke chicklit! Ik denk dat ik heel haar oeuvre ga verslinden. 😉

6) Suzanne Collins: De Hongerspelen: Spotgaai

Ik verslond deel 1 en 2. De komende maand is het tijd voor deel 3.

7 thoughts on “840 Tita en haar leeslijst voor oktober

  1. Ik ga voor 6 boeken in oktober! Wil namelijk graag mijn jaardoel halen 🙂 🙂 (stiekem) Maar of het gaat lukken; de goede leesflow van de leesmarathon is volledig opgelost door dat stom laatste boek waarvan ik echt een degout heb gekregen, bah.
    And yes, please, het einde van Een goede raad 🙂

  2. 1) Wil ik ook graag nog eens herlezen… maar er zijn zo veel boeken te lezen…
    2) Ben ik wel nieuwsgierig naar…
    3) Heel mooi, net zoals zijn ander boeken
    6) De eerste 2 hier ook vlot uitgelezen… deel 3 staat klaar maar ik geraak er maar niet aan toe!

  3. Een goede raad staat hier ook nog op het te-lezen-lijstje en deel 2 en 3 van The Hunger Games moet ik ook maar eens lezen, want ik en series… Oeps. Harold Fry is een van de boeken die ik in 2013 las die me het meest is bijgebleven. Het had me toen echt verrast.

Plaats een reactie