212 Tita leert nog elke dag bij

Zit ik gisterenavond te typen in Evernote. Doe ik toch wel geen stommiteit zeker. Plots stond mijn toetsenklavier in Qwerty. En nee, ik kan dus niet blind typen met een Qwerty-toetsenbord. Dan maar de helpfunctie opgestart. Maar daar kon ik niet aan uit. En plots ging er een lichtje branden. Google! En ja hoor, met 2 simpele knopjes (Alt + Shift) was plots mijn probleem opgelost. En ik maak het maar gelijk wereldkundig voor als jullie het ook eens voorhebben. (Of voor als het mij weer eens overkomt. Ja, die mogelijkheid bestaat.)

4 thoughts on “212 Tita leert nog elke dag bij

  1. Welll…. Ik heb dat een dikke tien jaar geleden eens voorgehad. En ik wist totaal niet hoe of wat. Dus heb ik maanden, zoniet meer dan een jaar, op een azertyklavier getypt dat querty was geworden. Ik had er niet beter op gevonden dan stickertjes op de toetsen te plakken met de juiste letter erop geschreven……. Vreselijk he!

  2. Bij mij op de laptop staat er beneden in de balk een klein icoontje om het toetsenbord met een klik aan te passen.
    Echt een ramp als het verspringt is het niet, want ik kan blind type op beiden, dankzij een Ipad die in qwertie staat.
    Maar ik neem je tip mee voor op het werk!

Geef een reactie

