227 Tita en providers

Bellen, sms-en, internet op je gsm. Standaard tegenwoordig. Maar ongelooflijk duur. Ik ben in januari overgestapt naar een abonnement en sindsdien betaal ik mij blauw. Als ik nu uit dat abonnement stapt moet ik € 150 boete betalen. Maar de voorbije 2 maanden betaalde ik al € 100 meer dan gepland. Dus kan ik beter die € 150 betalen en overstappen naar een andere provider want ik heb er genoeg van.

Heeft er iemand aanraders voor mij? En zijn er mensen bekend met Mobile Vikings (ontvangst in Noord-Antwerpen qua sms-en en telefoongesprekken)?

6 thoughts on “227 Tita en providers

  1. Pingback: 227 Tita en providers | Wijvenblogs

  2. Teamo had eerst Base maar betaalde voor internet en telefonie op zijn gsm algauw 80 of 90 euro per maand. Nu is hij overgeschakeld naar Mobile Vikings sinds een paar maanden. Daar heb je onbeperkt sms’en en internetgebruik, plus een uur bellen of twee uur, naargelang het pakket dat je kiest denk ik. Alleszins komt hem dat een pak goedkoper uit want hij zit ganser dagen op internet via z’n gsm.

    • En is hij tevreden over Mobile Vikings qua ontvangst tijdens telefoongesprekken? Ontvangt hij al zijn smsjes? Ik heb namelijk gelezen dat ze op dat gebied minder kwaliteit leveren.

  3. Ik ben ook bij Proximus. Betaal 20 euro abonnement (voor X aantal minuten en SMSjes en 5 euro voor sporadisch internet gebruik. Normaal blijf ik binnen het pakket en betaal ik niets bij. Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je belt en wat je internetverbruik is.

  4. mobile vikings heeft het beste aanbod als je niet veel belt. er zitten 1000 smsjes bij en 2 gb data. Het werkt met een betaalkaart, dus je laadt je kaart op als je belwaarde op is. het enige nadeel is dat je niet overal 3g internet hebt (maar wel overal bereik hoor)

Geef een reactie

