#wijvenweek 230 Tita en spiegeltje, spiegeltje aan de wand

Aan make-up doe ik zo goed als niet op een werkdag omdat mijn bed (en boek) te zalig is om vroeg genoeg op te staan. Mijn ijdelheid beperkt zich dan tot mijn lenzen en een lijntje onder mijn ogen: het enige wat mij lukt ZONDER het minstens 2 maal opnieuw te doen. Dagcrème is voor wanneer er een minuutje over is. Fond de teint komt er niet in om dat ik niet van dat dichtgeplamuurd gevoel houd. Met de mascara steek ik meestal mijn ogen uit. En eerlijk duurt het langst: ik kan mezelf gewoon echt niet schminken dus als ik er eens werk van maak, zie ik er eerder als een clown uit. Tips zijn altijd welkom!

Ook kledingadvies is welkom want ik ben een ramp in het combineren van kleuren. En het ergste van al: ik ben zot van kleuren! Dus ik draag die dan vaak gewoon door elkaar. Maar helaas zie je er dan al snel uit als een mislukt schilderij. Ik probeer het meestal een beetje binnen de perken te houden door voor maar 1 kleur te gaan en varianten daarop of door zwart te combineren met 1 kleur.

Eigenlijk begin ik dus deze wijvenweek met te bekennen dat ik eigenlijk een redelijk a-typisch wijf ben.

3 thoughts on “#wijvenweek 230 Tita en spiegeltje, spiegeltje aan de wand

  1. Pingback: #wijvenweek 230 Tita en spiegeltje, spiegeltje aan de wand | Wijvenblogs

  2. Jij doet tenminste nog aan een lijntje! Ik heb zelfs nooit een mascaraborsteltje vastgehad. Misschien kunnen we samen een cursus volgen? 🙂
    Ik heb ooit gelezen dat je nooit méér dan 2 kleuren mag combineren. Daarbij mag je dan nog zelf kiezen of je zwart en wit als een aparte kleur beschouwt, maar sinds ik daarmee rekening houd lukt het combineren beter. Lager clownsgehalte!

Geef een reactie

