233 Tita en een zwarte dag

Vanmorgen op het werk ving ik maar vaag een paar flarden op van het ongeval in Zwitserland op. Ik besefte nog niet hoe serieus het was. Maar toen ik thuiskwam en mijn internet opstartte werd ik omver geblazen door het verschrikkelijk droeve nieuws. Ik kreeg er koude rillingen van en het zit nog steeds vlak onder mijn huid.

Mijn gedachten zijn bij de overleden jonge mensen en hun nabestaanden.

One thought on “233 Tita en een zwarte dag

  1. Pingback: 233 Tita en een zwarte dag | Wijvenblogs

Geef een reactie

