251 Tita stoeft even

Het amper tv kijken en het beperken van het “computeren” werpt zijn vruchten af: er word hier meer gelezen.

Ik wil nog altijd 52 boeken lezen dit jaar en noteerde zojuist mijn 26e boek! Qua aantal boeken zit ik dus in de helft, maar er zijn nog maar 21 weken gepasseerd. 5 boeken voorsprong dus, oftewel meer dan 1 maand!

En het lezen is echt genieten. Zo zat ik zaterdagavond tijdens het babysitten lekker op het terras met mijn boek en de babyfoon. Met goede muziek (van een trouwfeest 100 m verder) op de achtergrond. Hoewel die wel een tikkeltje zachter had gemogen, maar een mens kan niet alles hebben.

2 thoughts on “251 Tita stoeft even

  1. Wel chapeau. Veel te veel van mijn vrije tijd gaat naar tv (in combinatie met haken). Pc is vooral op het werk, soms ook in ’t weekend. Tja prioriteiten he! Als ik binnenkort elke dag naar Brussel moet heb ik 1u extra leestijd per dag, jippie!

Geef een reactie

