252 Tita en een heerlijk springmomentje

De buurkids hadden een trampoline gekregen. Zaterdag was ze nog splinternieuw EN was ik babysit van wacht.

Met zijn 4-tjes erop dus en springen, rollebollen en lachen. Zelfs die kleinste ukkepuk Liv van 16 maanden had er ongelooflijk veel plezier in en kon geen 5 tellen op haar beentjes blijven staan.

’s Avonds ging Liv uit logeren en had ik alleen de oudste 2 van 5 jaar. Ik scoorde door mijn Ganzenbordspel mee te brengen en daarna belandden we uiteraard weer in het springparadijs.  Ik werd compleet uitgeput en moegesprongen want niets is natuurlijk zo leuk als Tita die springt en zij die compleet door elkaar worden geschud: hikken en lachen! En rusten was uit den boze: nadat ik 2 seconden uitgeteld neerlag werd er al weer “SPRINGTIJD!!!” in mijn oren gebruld.

En daarna… kindjes in bed en een trampoline helemaal voor mij alleen! Zalig!

Ik denk dat ik van mijn babysitmomenten ga profiteren om aan mijn lijn te werken: het kan gewoon niet anders dan dat je daar van afvalt! Toch?

2 thoughts on “252 Tita en een heerlijk springmomentje

  1. Wel ik heb mij dat ook al afgevraagd: of trampolinespringen als sporten kan worden beschouwd? ’t Is alleszins wel ‘hip’ speelgoed want je ziet ze overal.

    • Trampolinespringen is effectief een sport. Om er van af te vallen, moet je het waarschijnlijk wel frequenter doen dan dat ik het zal doen. Maar toch ga ik me er regelmatig eens aan wagen, met kindjes en zonder kindjes.

Geef een reactie

