253 Tita ruimt op

Ik profiteer van mijn vrije dagen om aan mijn opruim- en poetswoede te voldoen.

Gisteren al 1 kast volledig uitgemest en uitgekuist. Momenteel is ze nog leeg en denk ik nog na over de indeling, maar dat is iets voor straks.

Ondertussen neem ik mijn boekenkast (die niet zo groot is) onder handen en slaag ik achterover van het aantal boeken die ik heb en nog niet gelezen heb. Ik kom nog meer dan een jaar toe denk ik. Zelfs in het tempo waarin ik lees. Straks de hele reutemeteut eens tellen kwestie van te weten hoeveel boeken ik eigenlijk in huis heb.

En vooral dat getal verzwijgen voor de Mams, want ze heeft er blijkbaar toch niets op tegen dat ik donderdag naar het Boekenfestijn ga maar door dat getal zou dat wel eens kunnen veranderen. šŸ˜‰

2 thoughts on “253 Tita ruimt op

  1. Ik ben benieuwd naar het totaal aantal boeken en naar je buit van ’t Boekenfestijn!! daar kom je immers nooit met lege handen buiten he…

Geef een reactie

