256 Tita ging naar het Boekenfestijn

Eerst en vooral vind ik het stom dat je die bon voor een gratis boek maar 1 keer kan openen. Ik opende die namelijk op mijn laptopje en kreeg toen te lezen dat je hem maar 1 keer kan openen. Euh ja, ik kan niet printen vanop mijn laptopje, dus die bon was ik kwijt.

Ik gaf verduveld veel geld uit op het Boekenfestijn: ik heb mezelf overtroffen en ben bijna € 75 armer.

De vangst:

1) een fotoboek van Anne Geddes “Beginnings”
2) het laatste boek uit de “De aardkinderen”-reeks van Jean M. Auel: “Het lied van de grotten”
3) Giorgio Faletti: “Ik ben God” (Ooit zijn “Ik dood” gelezen en nog nooit zo zitten bibberen op het puntje van mijn stoel!)
4) Jan Van Loy: “Ik, Hollywood”
5) Arthur Japin: “Vaslav” (al gelezen en fantastisch bevonden!)

Dan nog kaartjes van Nijntje voor mijn verzameling, kaartjes van Fiep Westendorp (uit “Floddertje” en “Pluk van de Petteflet”), een cd met tekstboek van “Kinderen voor Kinderen” (nostalgie ten top!), een cd met liedjes van Annie M.G. Schmidt, een kaartenbox met kaartjes met poesjes.

En nu hopen dat de Mams niet stijl achterover slaagt van het bedrag. Fingers crossed!

One thought on “256 Tita ging naar het Boekenfestijn

  1. O die gratis boeken wordt elk jaar meer en meer rommel heb ik de indruk. Vroeger heb ik er wel eens een leuk boek gescoord maar dit jaar heb ik er zelfs geen meegenomen. De boeken worden ook stilaan duurder heb ik de indruk, zeker als ik jouw uitgaves zie. Ik heb 100 euro uitgegeven en ben amper thuisgeraakt met twee tassen vol boeken, oeps 😀

Geef een reactie

