258 Tita en mensen vol verrassingen (dag 1)

Ja, begin ik met een projectje en slaag ik er al van de eerste dag niet in om iets te posten wegens een te volle agenda. Ik heb nog even overwogen om te bloggen in de auto op weg naar het trouwfeest gisterenavond, maar vond dat uiteindelijk toch net iets te onbeleefd tegenover mijn chauffeur en gezelschap.

Ik had eigenlijk een heel ander postje in mijn hoofd zitten, over kleren kiezen om naar een trouw te gaan. En dresscodes enzo.

Maar toen deed iemand mij vol verbazing staan. Een klant van op de winkel, een heel nuchter iemand, vertelde mij gisteren dat hij op vakantie ging. Om te wichelen. Dat had ik dus compleet niet achter hem gezocht. En op zich sta ik nogal voorzichtig tegenover zulke dingen. Maar toen begon hij te vertellen en ik voelde dat hij daar echt heel erg mee bezig is, gepassioneerd zelfs. En plots besefte ik dat ik daar eigenlijk wel wat meer over te weten wil komen. Dus misschien moet ik eens in de bibliotheek op zoek gaan naar een boek daarover. Alice, heb jij misschien tips? Want dit lijkt me een onderwerp dat ook wel tot jou interesses zou kunnen behoren.

 

1 juni: Blote benen of niet? Om te werken droeg ik een broek, maar ’s avonds op het trouwfeest een rokje. 1/30 op de vrouwelijkheidcurve!

2 thoughts on “258 Tita en mensen vol verrassingen (dag 1)

  1. Zal je moeten teleurstellen, ik heb er geen boeken over staan.
    Ik heb het in mijn opleiding hekserij wel een keertje gedaan… did not work though. Bij mij he. 🙂 (Die hele cursus trouwens niet 😉 )

  2. Een wichelvakantie? Hmmm 🙂
    Denk wel dat je veel info kan vinden, ook online, maar dat er onderling ook nog veel verschillen tussen zitten. Niet dat ik er verder dan Charmed iets over ken hé!

Geef een reactie

