261 Tita ging naar de kapper (dag 4)

Zo’n 9 maanden geleden liet ik een assymetrische coupe knippen. En content dat ik daarvan was. Ik voelde mij plots een klein beetje hip. Maar al na een paar weken was mijn haar zo hard gegroeid en bovendien heb ik ook heel veel haar, dat de pit er volledig uit was. En toch liet ik nog 2 keer datzelfde kapsel knippen omdat ik het zo leuk vond.

Maar nu was ik het beu. Bovendien overweeg ik om mijn haar weer te laten groeien en dan moet eerst dat kortere stukje eruit. Ik dacht al dat de enige manier om mijn haar weer gelijk te krijgen het zou moeten kort geknipt worden. En ik wist al op voorhand dat ik dat niet leuk vind staan bij mezelf.

Dus vanmorgen vertrok ik met een klein hartje naar de kapper en die bevestigde inderdaad mijn vermoeden. Ze vroeg of ik er geen spijt van zou krijgen. En ik zei van wel, maar dat het niet anders kon. En ze knipte.

En nu zit ik hier dus met een korte coupe en ik zou niets liever willen dan er een groot stuk aan plakken. Of een zak over mijn hoofd trekken!

 

4 juni: Blote benen of niet? Te koud, te nat en ik moet weer de fiets op én ik moet eigenlijk mijn benen scheren maar ben te lui. Weer een broek dus. Ik hoop dat die 1/30 op de vrouwelijkheidscurve niet eeuwig een 1 blijft.

3 thoughts on “261 Tita ging naar de kapper (dag 4)

  1. Valt het echt zo tegen meid?
    Ik heb een hele tijd heel heel heel kort haar gehad, maar echt heel kort en ik miste mijn lang wel, maar langst de andere kant was het ook ontzettend hip en regende het complimenten.
    Dus misschien valt het mee?

  2. Maak er eens een foto van, ik wil het wel s zien 🙂
    Ik ben ook bang voor korte coupes, vind mijn lange haar zo leuk, maar heb er vorig jaar ook een heel eind laten afknippen en nu wil het maar niet langer worden dan schouderlengte. Ik verdenk mijn kapster annex schoonmoeder ervan het met opzet zo kort e houden.

  3. O ik zou ook wel eens een foto willen zien 🙂 Maar jij post geen foto’s he. In ieder geval, ik ken het gevoel. Zo’n 15 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie. Heel vervelend…maar het betert soweiso.

Geef een reactie

