262 Tita en de wegenwerken (dag 5)

Oké, ik ga mij kwaad maken. Ik begrijp dat wegenwerken moeten gebeuren. Hoewel ik niet begrijp waarom een straat te smal wordt gemaakt, zonder voldoende parkeerplaatsen en met het fietspad aan de verkeerde kant zodat de kans op dodehoekongevallen stijgt. Maar dat wil ik nog door de vingers zien. En ook het stof en het lawaai tijdens de werken zelf.

Maar dat het al weken veel te stil is op het werk en de spanning daardoor te snijden, is niet leuk. Dat ik vorige week 3 dagen thuis was en dus minder loon had, is ook niet leuk.

Maar dat we binnen 2 weken weer een hele week zullen moeten sluiten is er een beetje over. Weer loonverlies. En de grote voorjaarsschoonmaak is ondertussen ook al gebeurd.

 

5 juni: Blote benen of niet? Je kan het al raden, zeker? Jeansbroek dus! 1/30 op de vrouwelijkheidscurve.

2 thoughts on “262 Tita en de wegenwerken (dag 5)

  1. Allé gisteren scheen de zon toch? 😉 Mja geen nood die mooie zomerdagen komen er nog wel aan.
    En inderdaad helemaal niet leuk dat er nog amper klanten komen door de werken… Als winkel kan je daar helaas totaal niks tegen doen 😦 Hoelang duren ze nog?

Geef een reactie

