265 Tita wil winnen (dag 8)

Ik heb laatst een ontzettend leuke blog ontdekt van een creatieve dame: Inge. Knutselen dat die kan: ritstasjes in vilt, gehaakte cupcakes, een poes en ik ben helemaal zot van haar zelfgemaakte uiltjes. Meer zelfs: ik ben helemaal verliefd op die uiltjes.

Wat zij kan, zou ik zelf ook zo graag kunnen. Maar ik heb er het geduld niet voor. Bij mij zouden dat allemaal “broddel”-werkjes zijn.

Dus kijk ik mijn ogen uit op haar blog en bewonder ik haar elke keer meer en meer (en dat is gemeend hoor, Inge!).

Momenteel doet ze een give-away. En ze geeft zelfs 2 pakjes weg. Allereerst een paar leuke gehaakte kersenoorbelletjes waar je instant vrolijk van wordt. En dan ook nog een vilten ritstasje met een prachtige vlinder en bloemetjes. En BAM, ik werd op slag verliefd op dat ritstasje, een echte coup de foudre (ik word blijkbaar nogal vaak verliefd op mooie spulletjes 😉 )!

Dus duim met zijn allen voor mij! Ik heb namelijk geen geluk in de liefde, dus misschien wel in het spel? O, en ga zeker eens kijken bij Inge: ik ben er zeker van dat velen onder jullie haar creatievelingskes ook prachtig gaan vinden!

 

8 juni: Blote benen of niet? Working day dus lange broek, maar morgenmiddag misschien? 1,5/30 op de vrouwelijkheidscurve.

2 thoughts on “265 Tita wil winnen (dag 8)

Geef een reactie

