271 Tita en kindjes (dag 14)

* Kleine M. die op bezoek kwam. Met zijn grote bruine ogen. ONZE grote bruine ogen. He’s soooooo cute!
* Liv die in haar handjes klapt wanneer je “bravo” roept, die boekjes komt brengen omdat ze wil dat je voorleest, die “ja” knikt als je haar iets vraagt en dat zo schattig doet dat je de neiging hebt om het nog een 2e keer te vragen (stoute ik!), die “dada” zwaait en kei-enthousias Bumba aanduidt in een boekje.
* Thor die nadat ik hem heb ondergestopt vraagt of ik nog eventjes bij hem blijf zitten.
* Anders die zegt dat papa heeft gezegd dat ze iets anders gaan eten. (Ik zei namelijk tegen Liv dat ik een eitje ging bakken, doelend op een omelet, maar voor Anders is een omelet blijkbaar geen eitje.)
* Thor die “schat” zegt tegen zijn zusje.

That’s why I love kids!

 

14 juni: Blote benen of niet? Ik heb mijn best gedaan vandaag en na mijn halve dag werken toch een rokje aangetrokken. 3,5 op de vrouwelijkheidscurve!

One thought on “271 Tita en kindjes (dag 14)

Geef een reactie

