275 Tita en een onprettige ontdekking (dag 18)

Zonet kom ik, na een paar uurtjes te zijn weggeweest, mijn kamer in een ruik een doordringende geur. Van stront, als u het echt wil weten. Eerst dacht ik dat ik ergens in was getrapt. Maar dat was niet het geval en bovendien zag ik ook nergens stront liggen en dat zou op mijn beige tapijt wel nogal opvallen.

Ik ontdek dus niet waar de geur vandaan komt en maak me klaar om te gaan slapen.

En dan wil ik iets dat naast mijn bed ligt verleggen en voel ik dat het nat is. Daarnaast staat een boodschappenmand waarin ik een paar uur voordien nog in mijn 7 haasten mijn Humo’s en boeken van de bibliotheek* had neergezwierd.

Toen ik eens van naderbij ging kijken bleken de boeken nog in goede staat, maar de Humo’s gans doorweekt (ik hoop dat het goedkomt met een maandje droogtijd, maar vrees dat ik ze ga moeten weggooien). Want onderin het mandje lag een vergeten pakje mozarella waarvan de datum verstreken was. En dat ik overigens overlaatst inderdaad kwijt was. Waarschijnlijk is door het neerploffen van mijn boeken het zakje gescheurd.

Jakkes! Dat betekent morgen poetsen.

 

*Ik hou mij redelijk aan mijn zelfopgelegde bibliotheekstop: ik bracht alleen de nog niet uitgelezen boeken, een paar boeken van Toon Tellegen (waar ik graag elke dag een klein stukje uit lees) en een paar boeken over Stockholm mee naar huis.

 

18 juni: Blote benen of niet? Jaja, kleedjesdag hier! 5,5/30 op de vrouwelijkheidscurve!

3 thoughts on “275 Tita en een onprettige ontdekking (dag 18)

Geef een reactie

