286 Tita en Stockholm-schoenen (dag 29)

Stilletjes aan moet ik eens beginnen denken aan de voorbereidingen voor Stockholm. Er moeten een paar dingen gekocht worden en zo: zoals een extra geheugenkaart voor mijn fototoestel en reserve batterijtjes. Maar ook iets voor aan mijn voeten.

Ik loop graag op een hakje rond, maar dat is voor korte afstanden of voor een feestje uiteraard. Verder ben ik dikke vriendjes met mijn Birkenstock-familie (euh ja, ik heb er in een paar kleurtjes). Maar hoewel ik vorige zomer in Spanje constant rondliep op Birkenstocks (ik wisselde wel regelmatig van paar) en geen problemen had, merk ik dat ik nu wel degelijk bleinen krijg. En dat kunnen we in Stockholm natuurlijk niet hebben.

Dus moest ik op zoek naar iets anders en viel mijn oog in de winkel op Teva’s. Echt mooi vind ik dat niet, maar het is wel een open sandaal (dus lekker fris) die je makkelijk kan aantrekken en die er om bekend staat goed te zijn voor de voetjes. Bovendien kan je ze zowel onder een broek als onder een rokje dragen, want ik ben van plan om vooral kleedjes en rokjes mee te nemen naar Stockholm.

Daarom trok ik donderdagmiddag dan maar naar de winkel (en ging over mijn juni-budget maar ’t was voor ’t goeie doel) maar vond er geen Teva’s voor vrouwen (en de mannenmaten begonnen pas vanaf maat 42 en dat zijn voor mij nog altijd overzetboten met mijn normale vrouwenmaatje 39). Gelukkig vond ik er toevallig sandaaltjes van Ecco die erg op Teva’s lijken, die ontzettend goed bleken te zitten én bovendien in mijn favoriete kleurtje: rood. Er ging ook al 10% korting af wat leuk meegenomen was en dus heb ik nu mijn stappertjes voor Stockholm!

 

29 juni: Blote benen of niet? Omdat het werkrokje in de was zat, ben ik toch maar met een jeansbroek gaan werken: veel te warm overigens! 15,5/30 op de vrouwelijkheidscurve!

2 thoughts on “286 Tita en Stockholm-schoenen (dag 29)

  1. Wel ik ben al lang aan het twijfelen om ook zo’n sandalen te kopen. Ziet er een pak minder modieus uit maar dat zijn Birkie’s uiteindelijk ook (ik heb er enkel witte maar draag die vaak in’t weekend) én ze zitten goed en da’s toch het belangrijkste als je wat afstanden wil afleggen.

Geef een reactie

