290 Tita en haar boekje (dag 33)

Sinds februari houd ik (eigenlijk dankzij Lilith) een boekje bij. Eentje dat altijd meereist in mijn handtas. De ene periode gebruik ik het intensiever dan de andere, maar ik gebruik het. En ik vind het een heerlijk ding.

Het is gewoon een klein notaboekje. Met ruitjes vanbinnen. Maar volgende keer (ja, die komt er als het boekje vol is) kan het evengoed eentje met lijntjes zijn. Ik hou namelijk van allebei. En met een harde kaft. Zodat het niet te hard kreuken kan.

Binnenin schrijf ik gedachten, herinneringen,… Ik kleef er ook vanalles in. Voornamelijk dingen die ik in de Flair zag en die ik wil hebben. Of “Hé, het is oké’s” (weer uit de Flair) die me op het lijf geschreven zijn. Ook dingetjes waarover ik absoluut eens wil bloggen. En ik schrijf er namen in, want ik kom er elke dag wel weer nieuwe tegen.

’t Is een soort van ideeënboekje dus. Maar ik noem het gewoon Mijn Boekje.

4 thoughts on “290 Tita en haar boekje (dag 33)

  1. Heel leuk idee! Ik heb het ook al overwogen, maar ik heb nu al moeite met de rommel in mijn handtas, komt daar nog eens bij dat ik door de week enkel mijn computertas of rugzak moet meesleuren (en die weegt al zwaar genoeg zonder extra’s) en dat ik tussendoor zo vaak van handtas wissel dat ik onderweg altijd wel iets kwijtraak. (Groot nadeel van te veel handtassen hebben hé.)

    • Ik wissel zelden van handtas want dan ben ik alles kwijt omdat dat nog in die andere handtas zit. Ik ben te veel een chaoot, hoe hard ik er ook aan werk.

      • Awel dat probleem heb ik ook. Ik denk dat er nu al in drie handtassen vanalles zit dat ik dan vergeet over te hevelen maar dus wel nodig heb en ja… chaos!!

Geef een reactie

