307 Tita heeft eindelijk vakantie (dag 50)

Gisteren nog een zware dag gehad op het werk. Hoewel ik pas om 9u30 moest beginnen werken en de ochtend eigenlijk goed meeviel. Maar vanaf 14u ben ik in de sopkes gevlogen: rekken afwassen. Overigens had ik nog even een grappig momentje met een klant: ik stond op een trapje om het bovenste schap van een rek af te kuisen en die klant dacht dat ik écht zo groot was.

Vanaf 17u ben ik dan in de afwas gevlogen. En daar ben ik mee bezig geweest tot 20u! 3 uur rekken afwassen dus én 3 uur afwassen: ik kan jullie verzekeren dat mijn handjes daarna een verwenmomentje nodig hadden. Maar zelfs daarvoor was ik te moe.

Ik heb me dan maar geïnstalleerd met mijn Stockholm-boekjes en me gerealiseerd dat ik dringend met post-it’s aan het werk moet. Tijd te kort!

2 thoughts on “307 Tita heeft eindelijk vakantie (dag 50)

Geef een reactie

