308 Tita ging nog eens shoppen (dag 51)

21 juli. In België zijn veel winkels dan gesloten. Maar daar wisten wij wel een oplossing voor: hup naar Nederland!

Deze ochtend shopten we in Tilburg. Waar ik een paar loopschoenen rijker werd voor € 18 (70% korting!). Ik vond er een superschattige Nijntjes-pyjama voor het tussenseizoen. En ik kocht er ook nog 3 paar oorbelletjes voor een kleine € 6.

Daarna aten we gauw een paar droge pistoletkes en reden we voort naar Breda. Daar kocht ik allereerst een leuke rode handtas (iets Kipling-achtigs maar dan van een ander merk dat ik niet kende) met 7 vakken en nog 2 vakjes voor iets kleins (ik ben zot van handtassen met veel vakjes want anders vind ik daar nooit iets in terug). In de Six (juweeltjes) kregen we het aan de stok met een franke Hollandse die vond dat zij eerst oorbellen mocht kiezen, hoewel wij er vóór haar naar oorbellen stonden te kijken. Ik kookte bijna over! Even was voor mij de fun vergald, maar ik kocht er toch een leuke houten bloemetjesring. In de Hema werd ik een paar werk-/loop-t-shirts rijker en naadloze slipjes. In nog een andere winkel kocht ik weer slipjes. En dan nog ergens blauwe houten hartjesoorbellen. En bij Bijou Brigitte (de naam klinkt belachelijk, maar ik vind er altijd leuke dingetjes) kocht ik nog kattenoorbellen en oorbellen met witte steentjes die perfect passen bij een ring die ik heb. Van de Mams kreeg ik trouwens een groen t-shirt met een mooie hals cadeau.

Achteraf stapten we nog snel even de Albert Heijn binnen voor kaas, tomaatjes en peperkoek. En een heerlijke lat chocolade waar ik af en toe een blokje mag afbreken en opsmullen van mezelf! Ik verdien dat! Zeker na het jogrondje dat ik sewwes nog ga lopen!

3 thoughts on “308 Tita ging nog eens shoppen (dag 51)

  1. Bijou Brigitte is er sinds kort in Leuven ook! I know wij zijn met alles wat later 😉 Ik vind het ook een superleuk winkeltje, je vindt er altijd van die speciale maar soms ook gewone dingen!

Geef een reactie

