311 Tita in Stockholm (dag 54)

Normaal gezien ben ik nu (als alles goed gaat) in Stockholm en ingecheckt op mijn kamer. Hoe de reis verlopen is kan ik jullie nog niet vertellen, want dit postje schreef ik gisterenavond om jullie toch 1 berichtje te lezen te geven.

Gisterenavond was ik best een beetje zenuwachtig. Stilletjes aan begon het door te dringen dat ik dit (voor mij toch wel een) avontuur alleen zou aangaan. En ik ben geen held in dingen alleen doen (zoals alleen een café binnenstappen). Maar ik wou (en wil) het per sé dus ik ga mijn best doen om er iets tofs van te maken en kijk er ook wel enorm naar uit. En toch… spannend hoor!

Ik werd gisterenavond trouwens ook wel eventjes ambetant omdat ik een “goede reis”-smsje kreeg van de Verschrikkelijke Bomma, de Verschrikkelijke Peter en de Tante-uit-Spanje. Van mij moesten ze niet echt weten dat ik naar Stockholm ging, maar ja. Gelukkig heb ik het later op de avond wel achter mij kunnen laten.

Van dat inpakken ben ik trouwens ook weer geschrokken: zoveel werk en het duurde zo lang. Oef! Ik was blij dat het gedaan was. Eigenlijk had ik gepland klaar te zijn rond 20u en nog rustig een filmpje te kijken. Maar uiteindelijk was het ongeveer 22u30 en zal die film voor na mijn reisje zijn.

Mag ik trouwens nog even stoefen? De weegschaal wijst ondertussen 4 kg minder aan. En ik heb uiteindelijk besloten om mijn loopoutfit mee te nemen, want ik zou het doodjammer vinden om na Stockholm terug van 0 te moeten beginnen terwijl ik nu zo goed bezig ben.

Misschien post ik deze week nog wel eens vanuit Stockholm, wie weet. En anders lezen jullie mij terug op 31 juli/1 augustus.

7 thoughts on “311 Tita in Stockholm (dag 54)

  1. -4Kg op de weegschaal, dat wil zeggen een kledingsmaat minder,……en als je het lopen blijft volhouden is het piece of cake om op gewicht te blijven zelfs na een schranspartij!!! Geniet van Stockholm, staat ook hoog op mijn lijstje,……zien of ik Mr.Big nog kan overtuigen en we zijn weg :-),……have fun,……..

Geef een reactie

