322 Tita en Stockholm in beeld: de eerste avond (dag 65)

Er werd naar foto’s gevraagd. Normaal gezien post ik die hier zelden, maar voor deze foto’s maak ik graag een uitzondering. Ik ben wel geen goede fotograaf, dus let niet op composities,… En omdat het er nogal veel zijn deel ik ze in per dag.

What a view!

Sloten met de initialen of namen van koppeltjes aan de Västerbron (brug).

One thought on “322 Tita en Stockholm in beeld: de eerste avond (dag 65)

  1. Amai, hier ook al sloten! Ik zag ze al in Keulen en New York en een paar in Gent, waar ze ook lijken te beginnen! Wat een fijne trip heb je gemaakt en schiterrende foto’s, k heb ze allemaal bekeken.
    Groetjes

Geef een reactie

