341 Tita houdt boekenverkoop (dag 84)

Ik heb hier een stapeltje boeken dat weg mag. Omdat ik ze gelezen heb en weet dat ik ze niet meer zal herlezen. Of omdat ik ze dubbel heb. Note to myself: ik moet dringend een lijst maken met mijn boeken en die in mijn agenda steken!

Omdat sommige blogsters of lezers ook nogal boekenwurmen zijn, krijgen jullie eerst de kans om ze te kopen (voor een schappelijke prijs). Moest je geïnteresseerd zijn, laat dan maar iets weten.

– Patrick De Bruyn: Dodelijk verlangen € 2 (1 keer gelezen, wel een ezelsoor in de kaft bovenaan)
– Heleen Van Royen: De ontsnapping € 1 (een soort van pocketformaat maar met harde kaft, in goede staat op een vlek op de kaft na)
– Santa Montefiore: De zwaluw en de kolibrie € 2 (in goede staat)
– Santa Montefiore: De vergeet mij niet-sonate € 2 (in goede staat)
– Walter van den Broeck: Verdwaalde post € 1 (heb ik dubbel, gekocht op een bibliotheekverkoop dus niet meer in perfecte staat, maar hij ziet er nog ok uit)
– Elsa Osorio: Luz € 1 (heb ik dubbel, gekocht op een bibiliotheekverkoop dus niet meer in perfecte staat, maar hij ziet er nog ok uit)
– Lulu Wang: Het tedere kind € 1 (heb ik dubbel, gekocht in de Kringwinkel dus niet meer in perfecte staat, de kaft heeft ezelsoren, maar verder is hij in redelijke staat
– Hans Hagen: Het gouden oog GRATIS (pocketboekje)

Verzendingskosten zijn voor de koper. Een overhandiging kan eventueel ook (diegenen waar dat voor geldt, weten dat wel, hè).

Geef een reactie

