347 Tita en een superleuke blogmeeting (dag 90)

Voilà dames, nu weten jullie gelijk wat ik vond van ons middagje chocoladebar! Superleuk om jullie te leren kennen en bij te babbelen!

Grappige anekdote trouwens:

De Mams bleek naar ’t Stad te zijn geweest om iets te gaan kopen. Onderweg naar huis zag ze iemand fietsen (op hetzelfde fietspad) met een tof t-shirtje aan. Toen viel haar frank dat dat t-shirtje haar wel bekend voor kwam. Ondertussen was ze “Miss tof t-shirtje” al gepasseerd en draaide ze zich om en realiseerde ze zich plots dat “Miss tof t-shirtje” haar eigen dochter was. Ze heeft nog geroepen maar “Miss tof t-shirtje” hoorde niks.

4 thoughts on “347 Tita en een superleuke blogmeeting (dag 90)

    • Toen ze mij vertelde waar ze mij juist was tegenkomen, kon ik mij wel herinneren dat ik daar een paar tegenliggers was gepasseerd. Maar ik was naar een plakkaat aan het kijken met “Graag traag voor Sus de Slak” (’t was aan volkstuintjes) en de Mams was aan het kijken naar 2 mannen die daar stonden omdat de ene zo’n dikke pens had. Haha! En ik had de oortjes van mijn mp3-speler in, dus ik kon haar niet horen.

Geef een reactie

