359 Tita en een babbeltje voor het slapen gaan (dag 102)

Ik stopte Thor in bed en toen ontspon zich hetvolgende heerlijke gesprekje.

Thor: Heb jij al in een ziekenwagen gezeten?
Tita: Nee, jij wel?
Thor: Nee, maar L. wel. Die heeft haar arm gebroken.
Tita: Oei.
Thor: Ja, ze is gevallen op de speelplaats.
Tita: En heb jij dan een tekening voor haar gemaakt?
Thor: Nee, ze is al thuis.
Tita: Maar misschien vindt L. het wel leuk dat jij voor haar een tekening maakt omdat ze pijn heeft.
Thor: En als jij pijn hebt?
Tita: Dan vind ik dat heel leuk als jij een tekening voor mij maakt.
Thor: En als ik pijn heb?
Tita: Dan zal ik een tekening maken voor jou.
Thor: 100. 100 gram.
Tita: (een beetje aarzelend) Ja, ok.
Thor: Plus 60. Hoeveel is dat dan?
Tita: 160.
Thor: Plus 60. Hoeveel is dat dan?
Tita: 220.
Thor: Plus 60. Hoeveel is dat dan?
Tita: 280.
Thor: Zoveel tekeningen moet jij dan voor mij maken.

4 thoughts on “359 Tita en een babbeltje voor het slapen gaan (dag 102)

Geef een reactie

