363 Tita en een smsje (dag 106)

Deze week kreeg ik een smsje van een vriendin:

Er gaat een zekere X je opbellen om eens vrijblijvend langs te komen voor iets tof. Je bent ni verplicht. X

Persoonlijk gaan mijn alarmbellen dan al af want hoogst waarschijnlijk zal het wel om een verkoopspraatje gaan. En principieel ben ik daar eigenlijk tegen omdat mensen veel te snel in die val trappen (hé, LJ?). En vooral omdat je je juist WEL verplicht voelt om iets te kopen. Ik vind het trouwens ook verspilling van mijn tijd, als het product me niet interesseert. Ik zit hier dan ook al allerlei antwoorden te verzinnen die toch vriendelijk zijn, maar waarmee ik die X. op heel korte tijd kan afwimpelen. Onnozel, hè, want een mens krijgt daar stress van.

Aan de andere kant ben ik dan weer nieuwsgierig naar om welk product het gaat.

Wordt vervolgd…

4 thoughts on “363 Tita en een smsje (dag 106)

Geef een reactie

