372 Tita en een grapje van de baas (dag 115)

Mijn baas had mij (en mijn collega) goed zitten woensdag. Toen ik donderdagmiddag op het werk arriveerde, bleken alle containers uitgepakt te zijn. Alle 15! Ik geloofde er niks van dat mijn collega er 9 op haar eentje had gedaan. Toen bleek dat de baas ons dat wijs had gemaakt en dat we er beide met open ogen waren in gelopen.

Ik vond het maar een flauw grapje want het was eigenlijk gewoon een trucje om ons sneller te doen werken. En dat is dus gelukt.

One thought on “372 Tita en een grapje van de baas (dag 115)

Geef een reactie

