387 Tita en nachtmerries (dag 130)

Vannacht vreemd gedroomd. Ik was blij dat ik wakker werd.

Ik droomde dat mijn zanglerares naast mij midden op straat stond te kussen met een man. Niet haar man. Terwijl ze heel goed weet dat ik weet wie haar partner is.

En ik droomde ook dat mijn bazen en collega naar een feestje waren geweest waar ook verschillende klanten van op de winkel aanwezig waren. Dat die klanten hadden gevraagd of ik ook kwam. En dat toen mijn bazen zeiden dat ik niet kwam, ze allemaal heel opgelucht waren want dat als ze heel eerlijk moesten zijn, ze mij eigenlijk helemaal geen sympathieke vonden.

Soms vraag ik mij af of dromen echt iets betekenen.

3 thoughts on “387 Tita en nachtmerries (dag 130)

  1. Bij het tweede deel lijkt het mij duidelijk dat de tekenen richting onzekerheid wijzen. Onzekerheid over hoe andere mensen je zien.
    Het eerste deel geen idee???

  2. Ik moet het eens zijn met LJ, nochtans zie ik jou eerder als een sterke madam,…..die heel goed weet wat ze wil en ook wat ze niet wil, mss nog belangrijker,……wees wie je bent en wat de rest ervan denkt FOERT!!!! En dat eerste deel, een verlangen??

    • Ik weet wel wat ik niet wil, niet wat ik wel wil. Maar ik ben wel heel onzeker, hoor. Zet mij op een podium en ik ben nog maar zo groot als een muisje. Of in een groep mensen die ik niet ken, kan ik ook heel onzeker zijn en het woord niet durven nemen. Ik stap ook altijd door opdat ik snel gepasseerd zou zijn en de mensen niet te veel naar me kunnen kijken want ik zit altijd in mijn hoofd met “wat de mensen over mij denken”.

      Die eerste droom een verlangen? Wat doet mijn zanglerares daar dan in godsnaam in? 😉

Plaats een reactie