397 Tita en een extra dagje weekend (dag 140)

Deze morgen werd er toch maar naar spoed gegaan. Vannacht kon ik namelijk niet slapen omdat ik in mijn gemakkelijke houding te veel pijn had, en in de houding waarin ik geen pijn had lag ik niet gemakkelijk. Ik heb dus tussen 5u en 6u vanmorgen dan maar wat liggen lezen. En bovendien bleek vanmorgen dat steunen op mijn voet heel veel pijn deed.

Aan het ziekenhuis liet de Mams mij eerst nog de trap naar de spoed op hinkelen: volgens haar was er geen lift, maar die was er dus wel. Daarna ging ze een rolstoel halen om mij in te zetten. Die bleek nogal smal te zijn en moeilijk te rijden. Waarop de verpleger van de medische vorming zei dat het een kinderrolstoel was. 😉 “Voor uw mama zijt ge nog altijd haar kind”, zei hij.

Uiteindelijk bleek er niet meer aan de hand te zijn dan een verstuikte enkel. Mijn mankepootje zit nu in een steunverband en moet nu een paar dagen omhoog liggen met af en toe een zak ijs erop. En dinsdag mag ik een extra dagje thuis blijven. Vanaf woensdag mag ik dan weer kalmpjes aan beginnen werken, maar de Mams ziet dat eigenlijk nog niet gebeuren.

Het ergste van al vind ik eigenlijk dat ik anderhalve maand niet mag gaan joggen. Toeme toch!

6 thoughts on “397 Tita en een extra dagje weekend (dag 140)

  1. Lol ok er was al meer nieuws. Ik had daarnet al gereageerd dat het geen gebroken enkel kon zijn want daar kan je niet op steunen. En gelukkig is het dus ook geen barstje! Hopelijk voel je gauw beterschap!

  2. Ai daar gaat de conditie!!! Maar ’t is beter zo voorzichtig mogelijk te zijn en niets te forceren eens je weer mag beginnen, want voor je ’t weet lig je weer met je enkel omhoog. Doe dus maar kalm aan…

Geef een reactie

