399 Tita verveelt zich (dag 142)

Ik heb dus officieel geen zittend gat. Na 2 dagen op een stoel zitten, met mijn yeti-voet omhoog, verveel ik me dood. Eigenlijk was dat al het geval na 1 dag.

Ik dood de tijd achter de computer, zit de hele dag facebook te checken, blogs te lezen, tv-programma’s online te bekijken,… En verder probeer ik wat klusjes te doen die ik al zittend kan doen. Zo moet mijn computer al heel lang opgeruimd worden en komt dat er maar steeds niet van. Ook mijn foto’s van Stockholm moeten eens uitgeselecteerd worden. En ik heb hier een hele stapel tijdschriften liggen die ik nog grotendeels moet lezen voor ik ze kan weggooien.

Vanavond ben ik nog langs mijn huisarts geweest. Normaal gezien is die heel streng op gebied van ziekteverlof. Maar nu vond hij het, aangezien ik constant rondloop op mijn werk, noodzakelijk dat ik nog een hele week thuis rust voor ik er terug invlieg.

Ik ga dus nog wat aan bezigheidstherapie mogen doen. En ik voel mij eigenlijk ook een beetje schuldig tegenover mijn bazen (omdat zij dan extra werk hebben) en mijn collega (omdat zij naar het grootoudersfeest op de school van haar kleinzoontje wou).

Voor morgen ga ik in ieder geval een planning maken, zodat ik toch een beetje regelmaat heb. En zodat ik na deze week effectief wat dingen van mijn to do-lijst kan schrappen. Dan heeft die week op mijn stoel toch nog iets positiefs.

10 thoughts on “399 Tita verveelt zich (dag 142)

  1. Hey Tita, ik lees het nu pas allemaal. Veel beterschap met je voet! Hopelijk kan je ook een beetje genieten van de rust, maar ik weet uit ervaring hoe snel dat begint tegen te steken…. Groetjes Sarah

  2. Ik zou mij ook vervelen moest ik ineens een week thuiszitten en niet uit de voeten kunnen… hoewel ik een ellenlange todolist heb, zoals foto’s van de voorbije 5 jaar selecteren, laten drukken en inplakken, mijn boekenlijst en filmlijst updaten, pfff ik moet er niet aan denken!
    Voel je niet schuldig, jij kan er ook niets aan doen he.
    Veel beterschap!

    • Awel, ondanks dat ik dus van alles te doen had op de computer en zo, verveelde ik mij. Want dat stak gewoon kei-snel tegen dat stilzitten. ’t Waren ook nogal weinig afwisselende jobkes.

  3. O, ik ben al zo lang thuis en mijn foto’s zitten nog steeds niet in albums, ( die van voor het computertijdperk) .En ik heb nooit een zittend gat gehad en nu ben ik ertoe gedwongen en dat geeft een heel bitter gevoel! Gelukkig is het bij jou maar tijdelijk Tita, probeer er toch maar een beetje van te genieten!
    Liefs

  4. Ik kan me inbeelden dat je liever iets anders deed in dat weekje thuis. Ik heb nu hersftvakantie maar heb nu nog niet stil gezeten en bekoop dat nu met rugpijn…

    Maar ik wens je nog veel relax en beterschap toe! Je zal wel snel terug mogen gaan werken 🙂

Geef een reactie

