403 Tita kreeg een cadeautje (dag 146)

Tijdens mijn ziekteverlof kwamen een tante en nonkel op bezoek bij de “zieke”. Tante vond dat wie ziek is een cadeautje mocht hebben. Dus kreeg ik een flesje parfum.

Nu moet je weten dat Tante een heel klassieke smaak heeft en die vooral ook heel graag aan anderen (oftewel ikke) opdringt. Ze gaat supergraag met mij shoppen. Om mij dan in een paskotje te steken en mij allerlei klassieke kledingstukken aan te trekken en te zeggen dat ik daar zooooo mooi mee sta. Terwijl ik een heel andere smaak heb (ik ga niet zeggen modern of hip want dat is niet zo) en dan liefst van schaamte in een hoekje zou kruipen.

Qua parfum kiest ze dus ook voor klassieke geuren, maar een gegeven paard kijk je natuurlijk niet in de bek. Dat zou nogal onbeleefd zijn. Dus ik deed alsof ik blij was met het cadeautje, maar eigenlijk vond ik het verschrikkelijk stinken.

Een paar uurtjes later testte ik het parfum nog eens. In de living. En 1 minuut later kwam toevallig de Paps de living in en die zei: “Amai, ’t stinkt hier naar wc-verfrisser!”. Oeps!

Ik vrees dat het parfum daar dus ook voor gebruikt zal worden: als wc-verfrisser. Chance dat het geen duur parfum is.

Verder vind ik het trouwens wel ontzettend lief van haar dat ze me een cadeautje gaf, hoor.

5 thoughts on “403 Tita kreeg een cadeautje (dag 146)

  1. Ik ben dus razend benieuwd welk parfum je van haar gekregen hebt.
    Ik draag eigenlijk zelf amper parfum…. hoewel ik de laatste tijd tot over mijn oren verliefd ben op Fame van Lady Gaga dat is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo heerlijk.

  2. Nu maak je me ook benieuwd over welk parfum het gaat ;-), nochtans ben ik recentelijk voor een klassieker gevallen en het bevalt me prima,……en ik draag elke dag parfum, ik vind dat zalig vooral om het in mijn haar te spuiten en dan ’s avonds het nog te ruiken!!

  3. Allé ik ken het niet, had al schrik dat het mijn favoriet parfum ging zijn of zo! Sommige mannen zijn nogal ambetantig met geurtjes, mijn vader moest ook niks van parfums hebben en het lief heeft een hele gevoelige neus, daar mag ik ook met niks te ‘zwaar’ in de buurt komen.

Geef een reactie

