408 Tita en een opstekertje (dag 151)

In de maand december staat hier altijd een grote ijspiste en daarvoor zoeken ze vrijwilligers die graag een centje bijverdienen. Net zoals de vorige 2 jaar heb ik me daar voor opgegeven. De sfeer is er immers altijd goed en een extra centje kan ik goed gebruiken.

Vorig jaar was ik wel wat teleurgesteld want ik mocht maar heel weinig uren doen. Maar nu had ik het geluk dat één van mijn beste vriendinnen de uurregeling mocht opmaken. De planning voor dit jaar ziet er dus super uit! December wordt een drukke maand! (Welke maand niet eigenlijk?)

5 thoughts on “408 Tita en een opstekertje (dag 151)

Geef een reactie

