417 Tita en vorig weekend (dag 160)

Vorig weekend ging ik voor een gezond evenwicht tussen alles geven en crashen.

Op zaterdagmiddag werd ik op mijn werk opgepikt door Carrie om naar de blogmeeting met LJ en Justm3 te rijden. Jammer dat Alice er niet meer doorkwam. Ik had haar graag nog eens gezien. ’s Avonds trok ik naar de koorfuif. Eigenlijk met de bedoeling om daar 2 u hotdogs te gaan verkopen en dan naar huis te gaan. Maar het draaide een beetje anders uit. Na het verkopen van de hotdogs (recordje gebroken trouwens: 3 hotdogs verkocht op 2 u!) bleef ik nog plakken tot een uur of 1. En zoals gewoonlijk lag ik daarna nog een tijdje wakker (altijd wanneer ik nog buiten ben geweest in het laat).

Gelukkig was er voor 1 keertje geen koorrepetitie. En daar was ik niet rouwig om. Ik heb dan ook tot lekker laat (10u is laat voor mij) in mijn bedje gelegen. ’s Morgens kwam er niet veel uit mijn handen maar ’s middags checkte ik mijn to do’s voor de volgende week. Daarna fietste ik met de Mams naar het ziekenhuis om de Lieve Bomma te bezoeken. Het deed me goed om haar te zien en ik vond dat ze er beter uitzag dan ik had verwacht. Wel dommelde ze constant in, maar tijdens haar wakkere momenten was ze heel helder.

’s Avonds keek ik naar “Fabriek Romantiek” om leuke decoratie- en klus-ideetjes op te doen. En de rest van de avond ging op aan “tv” kijken op de laptop, “All you need is love” en de Nederlandse “Boer zoekt vrouw”: lekker verstand op nul.

2 thoughts on “417 Tita en vorig weekend (dag 160)

Geef een reactie

