428 Tita en een drukke tijd (dag 171)

Gisteren twitterde ik nog dat ik mij binnen 14 dagen in een lekker drukke periode stort.

Vanmorgen ontving ik 1 smsje, stuurde ik er 1 terug en toen stond gelijk mijn hele agenda vol voor de komende 2 weken.

De drukte begint dus dinsdag al: mijn dagelijkse job, werken op de ijspiste (binnen 14 dagen) en veel babysitten (de eerste 14 dagen), een paar vergaderingen, to do’s,… En dan moet ik ook nog ergens kerst- en nieuwjaarscadeaus versieren en een verjaardagscadeau voor de Paps.

O ja, en liefst zou ik ergens daartussen ook nog willen proberen om terug te starten met joggen. Op ’t gemakske om niets te forceren. Maar misschien stel ik dat beter uit tot de 2e helft van januari.

Mijn houvast worden mijn agenda en een goede STRAKKE planning. En af en toe een crashdagje en mijn bed!

2 thoughts on “428 Tita en een drukke tijd (dag 171)

Geef een reactie

