434 Tita en haar to do-lijst (dag 177)

De afgelopen 3 weken heb ik zelfs geen tijd gehad om een weekplanning te maken, laat staan om to do’s af te werken. Enkel het dringendste is gebeurd: mijn belastingen betalen.

En ik heb mij er zelfs compleet bewust niet mee bezig gehouden. Ik maakte zelfs geen notities tussendoor. Het gevolg is natuurlijk dat mijn hoofd weer vol zit met dingen die ik moet onthouden. En dat ik ook de helft weeral vergeten ben en mij dan ga ergeren omdat er “nog iets was wat ik moest doen”. Ik heb nood aan een leeg hoofd! Of toch alleszins nood aan al mijn gedachten op papier te zetten.

Mijn to do-lijst is door al die drukte dan ook serieus langer geworden. Op de schamele momenten dat ik thuis was, had ik namelijk geen zin in klusjes en gewoon nood aan lummelen en uitrusten.

Maar nu heb ik dus 3 vrije dagen en moet ik er toch eens aan beginnen.

3 thoughts on “434 Tita en haar to do-lijst (dag 177)

  1. Succes ermee, ik loop nog steeds niet op schema :-), omdat ik de voorkeur gaf aan zaken die me gelukkig maken ipv keukens uitwassen, meubels boenen en auto’s wassen,…….en het huishouden slokt me meer op dan ik zou willen :-),……maar ik ga proberen om toch wel iets af te werken 🙂

Geef een reactie

