437 Tita en Sinterklaas (dag 180)

Op zondag 2 december kwam ik beneden en vond ik een grote chocolade Sinterklaas op mijn bord omringd door mandarijntjes. De Sint was geweest. But hey, die verjaart toch pas op 6 december!

Dus heb ik stiekem op 5 december ’s avonds mijn schoen gezet. Flesje witte wijn erbij, een paar biertjes en een briefje. Ook het glas en de kurkentrekker en de flesopener lagen al klaar.

De volgende morgen kwam ik beneden. Er lag een grote zak mokskes en een pak chocolade (die overigens allebei grotendeels door de Paps en de Mams zijn opgegeten).

Pas 2 uur later, tijdens het poetsen van mijn schoenen, kwam ik er achter dat mijn schoen weg was. Maar ik heb hem snel gevonden. Zwarte Piet had hem gedropt in het hoekske van de Mams!

4 thoughts on “437 Tita en Sinterklaas (dag 180)

  1. In mijn levendige fantasie zag ik je al op 6 december beneden komen, een grote zak moskes, een pak chocolade ontdekken. En je Pa zo zat als een Zwitser op de grond voor de schouw liggen te ronken =)
    Je bent het paard zijn wortel toch niet vergeten?

Geef een reactie

