438 Tita en jarig zijn (dag 181)

Aan verjaren vind ik dus maar 2 dingen fijn: kaartjes en cadeautjes krijgen. En dan houdt het op.

Dit jaar verjaarde ik op een zondag en dan heb ik koorrepetitie. Het is daar de gewoonte om te trakteren als je verjaart en je ontsnapt er echt niet aan (leve facebook!). Bovendien trakteert het hele koor je ook nog eens op een vrolijk gezongen Happy Birthday. Om door de grond te zakken. Vriendin E. vond het hilarisch om te zien dat ik liever in een hoekje wou wegkruipen.

Gelukkig had ik verder een rustig dagje gepland. Ik deed mezelf een jogrondje cadeau en genoot daar enorm van. En daarna ging ik nog even langs de Lieve Bomma en Bompa omdat mijn nicht had gestuurd dat zij er ook zou zijn.

’s Avonds aten we wat ik gekozen had: pasta met spruitjes en spekjes. Yummie!

Van de Mams en de Paps krijg ik een abonnement op het maandelijkse tijdschrift Psychologies. ’t Is te zeggen: ik moet het zelf nog bestellen. En er staat nog een dagje shoppen op de planning op hun kosten.

Van een tante en nonkel kreeg ik een cadeaubon van de Standaard Boekhandel en centjes om te gaan shoppen.

Een andere tante gaf me dan weer een cadeaubon van de Veritas. En het toeval wil dat ik nieuwe handschoenen nodig heb, dus daar was ik ook superblij mee.

En dan was er nog een tante die sponsort.

Ik kan dus volop gaan shoppen! Maar ik wacht nog even tot het solden zijn.

4 thoughts on “438 Tita en jarig zijn (dag 181)

  1. De laatste keer dat ik nog eens een kaartje voor mijn verjaardag gekregen had kan ik me niet meer herinneren. Zeker al vijf jaar geleden denk ik zo. Met ons is het meestal taart eten. En mijn verjaardagstraditie: een fles Advokaat! =)

    Dit laat me er trouwens ook op herinneren om nog eens spruitjes en spekjes in huis te halen… Keilekker en VEEL te lang geleden!

    • Bwah, overdreven veel kaartjes zijn het niet, hoor: een stuk of 7, denk ik. Taart eten doen we niet. Deden we wel toen we klein waren, maar ondertussen al lang niet meer. Maar wij zijn eigenlijk geen van allen echte taarteters. Geef mij maar ne goeie chocomousse! Mijn cadeau is meestal wel ongeveer hetzelfde: een dagje shoppen op kosten van mijn ouders.

Geef een reactie

