444 Tita en 2012 (dag 187)

Een overzichtje van mijn jaar 2012.

2012 was het jaar waarin…

… ik even ging consuminderen maar het al gauw vergat.
… ik voor het eerst naar een blogmeeting ging en die was superleuk!
… ik het koor ontdekte en mijn hartje des te meer ophaalde tijdens het zingen.
… ik de eerste 4 maanden bijna constant verkouden was door een slaaptekort (eigen schuld!).
… ik gedachten, herinneringen en knipsels begon bij te houden in een notaboekje in mijn handtas.
… ik tante werd van schattige Kleine M.
… facebook meer en meer op mijn zenuwen begon te werken en ik maatregelen begon te nemen.
… ik plots helemaal gek werd op nagellak en liefst in snoepkleurtjes.
… ik met het koor een groot en geslaagd concert zong en vooral daar enorm van genoot.
… we de 90e verjaardag van de Lieve Bomma vierden in Scherpenheuvel.
… ik Pinterest ontdekte en er compleet aan verslingerd raakte: HELP!
… ik weer mooie muziek ontdekte: Michael Kiwanuka, Lykke Li, Alice Gold, Dallas, Sarah Ferri,…
… ik door een stoel zakte.
… ik ontsnapte kippen ving samen met een verre buurvrouw.
… ik een vos spotte in onze tuin.
… ik aan Start to run begon en aan een dieet: beide met succes op dat moment, alleen bleven de kilo’s er niet af.
… ik op mijn eentje op vakantie ging naar Stockholm en er mijn hart aan verloor!
… ik een superschattig stoffen uiltje kocht: Mientje!
… ik een paar fijne blogdames leerde kennen!
… ik de Kringwinkel ontdekte en die plots tot favoriet bombardeerde.
… ik al joggend de schoonheid van de natuur apreciëerde.
… ik zong voor het klimaat en me er meer en meer daar in begon te interesseren.
… ik te horen kreeg dat mijn jongste zusje Helle gaat trouwen in 2013.
… ik met het koor in een huwelijksmis zong.
… ik te horen kreeg dat we binnenkort afscheid moeten nemen van de Lieve Bomma tevens mijn meter.
… ik aangereden werd door een auto en mijn enkel verstuikte.
… ik Twitter ontdekte.
… ik meedeed aan Secret Santa.

6 thoughts on “444 Tita en 2012 (dag 187)

Geef een reactie

