448 Tita en een blograpport van 2012 (dag 191)

Ik had de blograpporten al bij meerdere bloggers zien verschijnen en had mij voorgenomen om het niet te doen. Maar toen zag ik de cijfers en was ik zo trots op het resultaat dat ik nu toch even wil stoefen. 😉 Maar dan wel op MIJN manier.

Mijn blog werd in 2012 9400 keer bekijken. Ook ik kreeg de vergelijking met de beklimmers van de Mount Everest voorgeschoteld en in het geval van mijn blog zou het 16 (!) jaar duren voor elke persoon die de top bereikte mijn blog zou hebben gezien. Daar verschoot ik toch wel van, want dat hoge bezoekersaantal had ik niet verwacht.

Ik postte in 2012 257 posts (buiten diegene die ik de laatste dagen aan het posten ben), waardoor ik nu aan een totaal van 444 posts zit (en dit is ondertussen al de 448e). De drukste dag van het jaar was 1 mei. Toen schreef ik in postje 244 over vakantie en werd er massaal gereageerd.

Mijn meest gelezen postjes zijn:
197 Tita en knutselen: het resultaat (over mijn zelfgemaakte nieuwjaarsbrief)
194 Tita en kabouters
243 Tita en nagellak
277 Tita en opruimwoede (dag 20)
186 Tita en de update van de lijst boeken die je moet gelezen hebben

Maar mijn meest populaire posts schreef ik voor 2012.

Ik werd ontdekt door zoektermen als “titatastisch”, “originele nieuwjaarsbrief knutselen” en “boeken die je moet gelezen hebben”. Ofwel kwamen ze bij mij terecht via mijn oude blog of via chrissebie.skynetblogs.be, bloglovin.com, doornroosjeswereld.blogspot.be en lajungfraumontis.wordpress.com.

Ik werd bekeken vanuit 32 landen. Uiteraard kwamen de meesten uit België, maar ook uit Nederland en The United States. Verder ook nog op het lijstje: Zweden (wie weet was ik dat gewoon zelf van op vakantie?), Groot Brittanië, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Polen, Turkije, India, Australië, Rusland, Zuid-Afrika, Italië, Oostenrijk, Oekraïne, Estland, Ijsland, Canada, Mexico, Chili, Denemarken, Zwitserland,…

De post waar het meest op werd gereageerd is 383 Tita is aan het slabakken (dag 126). Grapjassen! En diegenen die het meeste commentaar hadden waren LJ, Sexandthecityandme, Sarah en Chrissebie. Lang geleden trouwens dat ik nog iets van Sarah heb gehoord. Als ze dit leest: zwaai zwaai! Maar waarschijnlijk zit ze nu ongelooflijk te genieten van haar gezinnetje dat normaal gezien in november werd aangevuld met een 3e kindje.

Ik vind het best wel eens leuk om al deze dingen te weten te komen over mijn blog.

4 thoughts on “448 Tita en een blograpport van 2012 (dag 191)

    • Reageren komt er bij mij ook veel te weinig van. Vorig jaar had ik me voorgenomen om vaker te reageren. Maar tegenwoordig lees ik meestal van op mijn smartphone en dan vind ik het zo lastig om te reageren met dat touchtoetsenbord.

Geef een reactie

