457 Tita knutselt (dag 200)

Mijn voornemen om dit jaar meer cadeautjes zelf te maken is in gang gezet met het maken van mijn nieuwjaarsbrief voor de Lieve Bomma. En door op pinterest rond te neuzen is de goesting om creatief te zijn enorm toegenomen. Even droomde ik van een “52 creaties in 2013”-projectje, maar ik vrees dat dat te hoog gemikt is. Ik kom immers van nul op honderd op de schaal van creativiteit. Maar toch… ik wil er wel echt werk van maken dit jaar.

Voor de nieuwjaarscadeau voor de Paps (wij hebben nog een nieuwjaarsfeestje met mijn ouders en de Zussen en Co op 3 februari wegens niet-matchende agenda’s) ga ik ook proberen om wat te knutselen. Ik heb al enkele ideetjes en misschien komt er nog wel iets bij. Het eerste idee is een deurhanger met “ik ben een uiltje (een getekend uiltje) aan het knappen” (de Paps doet dat regelmatig) erop. Het tweede idee is een (niet te groot) canvas doek met papieren rolletjes beplakt. Het is een beetje moeilijk om uit te leggen, maar ik beloof jullie dat ik mijn best zal doen om er foto’s van te trekken als het af is en die hier te komen posten.

Ondertussen is trouwens mijn tweede knutselprojectje van dit jaar ook al af. Maar daar wijd ik mijn volgende post aan.

4 thoughts on “457 Tita knutselt (dag 200)

    • Op pinterest vind je echt leuke en eenvoudige dingen om te maken. Voor mij moet het vooral niet te moeilijk zijn. En liefst van al moet het ook nog vooruit gaan. 😉

Geef een reactie

