471 Tita en een financiële meevaller (dag 214)

In december (en het begin van januari) heb ik veel uurtjes gedraaid op de ijspiste. Omdat het leuk is, maar vooral omdat ik de centjes goed kan gebruiken. Die centjes gingen integraal naar tandartsbezoeken gaan, want de laatste tijd liet ik mijn gebit helemaal in orde maken. Door omstandigheden (de ene tandarts stopte wegens een depressie, de andere ging op pensioen en een nieuwe tandarts vinden is blijkbaar geen sinecure omdat de helft maar deeltijds werkt) had ik lang geen tandarts en dat had gevolgen voor mijn tanden.

Maar in september vond ik dus eindelijk een tandarts en liet ik die er eens serieus werk van maken om alles weer in orde te krijgen. Ik wist dat het veel ging kosten en die laatste maanden van 2012 waren dan ook krap qua budget. De centjes van de ijspiste waren dus zeer welkom.

Vorige keer vertelde mijn tandarts al dat vandaag voorlopig het laatste bezoek zou zijn (veel eerder dan ik had verwacht) en daardoor hou ik nu €360,45 over van mijn ijspiste-centjes. Leuk bedragje, hè. Het gaat rechtstreeks naar mijn spaarrekening om er later nog iets leuks/nuttigs mee te doen.

6 thoughts on “471 Tita en een financiële meevaller (dag 214)

  1. Tandartsen zijn idd heel duur! Ik ben ergens blij dat ik mijn tanden in orde heb laten maken toen ik nog studeerde, daarom betaalde papa alles. Want het kost enorm veel geld. Leuk dat je tanden nu helemaal in orde zijn en dat je nog een mooi spaarcentje hebt 🙂

Geef een reactie

