472 Tita nam afscheid (dag 215)

Bomma (jij weet dat ik je anders noemde, maar op het internet moet je voorzichtig zijn),

Als kind keek ik op naar jou zoals kinderen dat doen bij hun grootouders.

Als tiener had ik een beetje moeite met het gesloten boek dat je was.

Later zag ik dat je alles weglegde als ik binnenkwam en ik jouw volledige aandacht kreeg. Dat je belangstelling toonde voor mijn hobby’s. Hoewel muziek heel ver van jouw leefwereld lag, kon ik je toch overtuigen door “Pie Jesu” te zingen. Je was stiekem blij met mijn gekke nieuwjaarsbrieven. Ik ben blij dat ik je lang genoeg gekend heb om dat te beseffen.

 

 

4 thoughts on “472 Tita nam afscheid (dag 215)

Geef een reactie

