481 Tita ontdekte iets leuks (dag 224)

Op sommige blogs kwam ik al wel eens iets tegen over het tijdschrift Flow. Ik had er nog nooit van gehoord en op het eerste moment was ik er zelfs niet nieuwsgierig naar. Vraag me niet waarom.

Maar toen zag ik hem enkele weken geleden plots staan in de krantenwinkel. En ik kon het toch niet laten om hem eens vast te pakken en er doorheen te bladeren.

En meer had ik niet nodig om compleet verkocht te zijn. Het tijdschrift staat vol met zinnen om over na te denken, met boeiende artikels, mooie prenten, interviews met interessante mensen, leuke webwinkels en nog veel veel meer. Het is geen goedkoop tijdschrift, maar voor die €6,95 krijg je wel zo’n kleine 140 bladzijden vol leuke dingen. Bovendien komt het tijdschrift maar 8 keer per jaar uit en dan is het kopen van mijn wekelijkse Flair een pak duurder. Ze geven ook Flow-boeken uit. Die heb ik nog niet bekeken, maar ik heb mezelf voorgenomen dat ik mezelf morgen op eentje mag trakteren. Euh… zomaar!

8 thoughts on “481 Tita ontdekte iets leuks (dag 224)

    • ’t Is inderdaad niet goedkoop, maar aan de andere kant wordt het maar 8 keer per jaar uitgegeven. Als ik elke week een tijdschrift koop, ben ik dat geld ook kwijt. En dit is ten minste de moeite. Ik ben er helemaal verslingerd aan. Volgende week komt de volgende uit!

  1. Ik heb ook al op verscheidene blogs Flow tegengekomen, maar ik dacht altijd dat dat iets ‘hollands’ was en hier niet te verkrijgen… Nu zal ik volgende week zeker mijn oogkleppen afnemen voor ik mijn krantenboer binnen ga en er eens naar zoeken…

      • Neen, ik heb er totzelf naar gevraagd bij de krantenboer. Vroeger had ie het, maar nu al een tijdje niet meer.

  2. Ik kijk nooit in de rekken met tijdschriften, ik koop die gewoon niet. Alleen als ik eens met de trein reis durf ik wel eens een flair te kopen. Maar ik vind flair niet meer wat het vroeger was! En dus geldverspilling. Ik lees boekskes in de wachtkamer van de dokter of de kiné. Maar zo’n boekske als flow lijkt me wel leuk.

    • Ik kan die Flair niet laten. Hoewel het ook niet 100% mijn ding meer is. Te jong en te weinig inhoud. De Libelle koop ik ook vaak. Maar ook daar vind ik vaak te weinig inhoud. En voor sommige artikels voel ik mezelf dan weer te jong of val ik uit de boot omdat ik geen kinderen heb. Flow is niet brainless, maar ook niet te zwaar. Maar ’t komt dicht bij mijn ideaal.

  3. Ik heb het vorig weekend weer vastgehad, en weer opzij gelegd… Kon het geld niet over mijn hart krijgen en maar goed ook want anders had ik nu geen 12 euro meer gehad haha.

Geef een reactie

