488 Tita en de feedreader (dag 231)

Google kapt met Google Reader. En laat Google Reader nu eens mijn beste vriend zijn. ’t Is zo’n gemakkelijk iets. Het afscheid zal zwaar zijn.

Tenzij…

ik een andere feedreader vind die helemaal aan mijn wensen voldoet. Veel vraag ik niet: dat hij gemakkelijk is om mee te werken, liefst in het nederlands en ’t zou leuk zijn moest er ook een (gratis) (android-) applicatie van bestaan voor op mijn smartphone.

Welke feedreader gebruiken jullie? Zijde der content van?

5 thoughts on “488 Tita en de feedreader (dag 231)

  1. Ik gebruik nu al enkele weken Feedly en ik ben er wel vrij tevreden van, alhoewel het geen GR is uiteraard. Maar hij is wel gebaseerd daar op dus…
    Het is kwestie van configureren wel en ik dacht wel dat ie een android app ook had?

Geef een reactie

