492 Tita en een smartphone-addict (dag 235)

Mijn smartphone is nu al bijna 2 weken binnen voor reparatie. En wat mis ik hem.

Niet gauw effe onderweg mijn mailtjes checken.
Of mijn feedreader leeglezen.
Geen twitter overdag (behalve nu omdat ik vakantie heb).
Niet snelsnel even iets opzoeken: de titel van dat liedje dat in mijn hoofd zit of de naam van die leuke winkel of…
Geen leuke foto’s trekken.

Ik gebruik nu even mijn oude gsm, maar er bleken nog maar 8 gsmnummers op mijn simkaart te staan (ondanks dat ik nummers altijd opslaag op mijn simkaart). En dan nog niet eens de belangrijkste. Ik kon wel bijvoorbeeld naar mezelf bellen, maar niet eens meer naar mijn mama of naar de ouders van mijn babysitkids. Gelukkig heb ik nog niet zo lang geleden op mijn laptop een lijst gemaakt met al mijn telefoonnummers. Maar die laptop heb ik natuurlijk ook niet overal bij de hand.

Dat mijn maatje maar snel terug is. Of niet meer repareerbaar. Dan kan ik mezelf een nieuwe kopen. Met meer geheugen. Want dat mist hij wel, mijn maatje.

6 thoughts on “492 Tita en een smartphone-addict (dag 235)

    • Verschrikkelijk! Ik denk echt elke dag meerdere keren: dat moet ik gauw effe checken. Om dan tot de conclusie te komen dat dat op mijn miserabel oud krel natuurlijk niet lukt. Zucht!

  1. Jij hebt tenminste nog een oude gsm die je intussen kan gebruiken! Ik niet… dus ik zou helemaal zijn afgesloten van de buitenwereld. Drama!

Geef een reactie

