502 Tita plakt soms ook graag kindjes achter het behang (dag 245)

Een bal op het dak shotten.
De bal tegen de ramen shotten.
Broer storen tijdens zijn huiswerk.
Niet luisteren als ik vraag om op het gras te gaan voetballen in plaats van op de stenen.
“U onderbroek stinkt” roepen naar broer. En naar mij.
Met de handen pasta uit de pastasla pakken en opeten, nog voor de rest van het eten op tafel staat.
Eten met de handen.
Een bord op de grond laten vallen. In 2 stukken!
Achter het konijntje aan blijven crossen zodat het bang wordt.
Met de handen in een zak houtskool zitten.

En toen was ik blij dat hij sliep.

5 thoughts on “502 Tita plakt soms ook graag kindjes achter het behang (dag 245)

  1. Hij gedraagt zich vaak wel ook zo na een hele dag zijn best te hebben gedaan qua gedrag op school. Voor hem is dat heel moeilijk en dan gaat dat ’s avonds gewoonweg niet meer. Maar ik merk dat wanneer ik zijn negatieve gedrag negeer, het ook vermindert. En hij leeft helemaal op wanneer je hem een complimentje geeft over iets wat hij goed doet. Daar probeer ik dan ook de nadruk op te leggen.

Geef een reactie

