506 Tita en make-up (dag 249)

Vorig jaar bij het concert hadden ze mij eens gezegd dat ik met mijn bruine ogen geweldig goed zou staan met felle kleuren. Met knalblauw bijvoorbeeld. Maar ik durfde het niet. Ik ging toen voor make-up in natuurlijke bruine tinten, maar wel met veel nadruk voor de ogen. Aangebracht trouwens door iemand die wat bedreven is in het schminken. Voor mij was dat al redelijk gedurfd. Maar ik merkte dat die make-up mij wel beviel, dus ik deed het sinds toen zelf wel vaker.

Voor dit concert wou ik het eigenlijk wel eens proberen, knalblauw. Ik ging al naar de generale met knalblauw op mijn bovenste ooglid, meer durfde ik voor de generale niet, en vroeg aan een paar dames wat ze er van vonden. En ze vonden het geweldig, maar ik moest er wat royaler mee zijn voor het concert.

Dus de dag van het concert ging ik all the way, met knalblauwe (eigenlijk turqoise) kijkers als gevolg. Voor dagelijkse make-up was het echt veel te opvallend (ik leek wel een diva), maar voor op een podium kon het best. Ik heb er veel complimentjes voor gekregen.

Helaas, foto’s bestaan er niet van. Ten zij van heel ver weg.

4 thoughts on “506 Tita en make-up (dag 249)

Geef een reactie

