512 Tita en een stand van zaken van projectje 365 (dag 257)

Eind mei 2012 startte ik met een projectje: een projectje om 30 posts te schrijven op 30 dagen (daarom dus niet elke dag, meerdere op één dag en dan eens een dagje skippen mocht ook). Ik slaagde en ging uiteindelijk voor projectje 100 dagen. En vermits dat ook haalbaar bleek, werd het een projectje 365 dagen.

De dagen tel ik achter de titel van mijn postje. En zo kunnen jullie dus zien dat dit postje 257 is van de 365. En wie goed kan rekenen, begrijpt dus dat op 31 mei 2013 (binnen nog geen maand) het doek valt over dit projectje en dat het er naar uit ziet dat ik het nog niet van ver ga halen. Ah ja, een achterstand van om en bij de 100 postjes (ik doe er even een slag naar).

Maar eigenlijk heb ik ondertussen andere prioriteiten: meer structuur brengen in mijn leven. Dus ik maak me niet echt druk over het al dan niet halen van deze challenge. En uiteindelijk is er wel iets goeds uit voortgekomen: het afgelopen (bijna) jaar heb ik veel meer geblogd. Bovendien kwam de inspiratie veel gemakkelijker dan ik dacht. En ik heb nog steeds heel veel zin om te schrijven.

4 thoughts on “512 Tita en een stand van zaken van projectje 365 (dag 257)

  1. Het is veel te lang geleden dat ik nog op je blog ben geweest. Sorry. In tussentijd heb je inderdaad veel geschreven. Leuk om te zien dat de blog wat actiever is.

Geef een reactie

