532 Tita en idolen (dag 277)

Met zonet de vorige post te schrijven moest ik plots denken aan mijn favoriete groep uit mijn tienertijd. DE groep waar ik echt helemaal zot van was. Hun posters hingen aan mijn muren. Ik kende hun liedjes van a tot z van buiten. Ik kon hun stemmen uit elkaar herkennen. Ik had mijn favorietje. Ik ben ontzettend kwaad geweest dat ik nooit naar een optreden mocht gaan van mijn ouders. Maar ik zag er ooit wel eentje op Pennenzakkenrock (bestaat dat nog?) aan het Zilvermeer in Mol met school. Ik stond niet te gillen, te huilen, hysterisch te doen en bijna flauw te vallen zoals andere meisjes. Maar ik was wel echt fan.

Iemand die kan raden om wie het gaat? Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar jullie jeugdidolen. En naar wat je er zo leuk aan vonden. 

7 thoughts on “532 Tita en idolen (dag 277)

  1. oeps, ik weet het ook niet, was het een belgische groep?? Mijn dochter was als 12-jarige heel erg fan van de “backstreet boys”?? Jij zou het dus ook kunnen geweest, zijn, Zij is nu 27

    • De “Backstreet Boys” vond ik maar niks. Het was, zoals LJ had geraden, Get Ready!. Ik heb me er altijd dood voor geschaamd en snap nu helemaal niet meer wat ik er ooit in zag. Maar af en toe zet ik nog eens een oude cd van hen op en kweel ik lekker mee. Pure nostalgie!

Geef een reactie

