547 Tita en een vakantieactiviteitenlijstje

Gisterenavond heb ik mij eens geamuseerd met het maken van een lijstje. Op een terras. Buiten. Met olijfjes en een fris drankje. Tot 23u. En daarna ben ik overigens ook nog in mijn t-shirtje naar huis gefietst. ’t Kan niet op met dat weer hier zeg.

Maar het lijstje is dus af (hoewel ik er wel een tijdje zoet mee ben geweest). Het zijn evenveel puntjes als het aantal dagen dat ik vakantie heb, maar sommige activiteiten duren lang en andere kort. En er zijn ook activiteiten bij die ik kan spreiden over meerdere dagen. Ze allemaal doen gaat natuurlijk niet lukken. Maar ik wil wel echt een poging doen om er zoveel mogelijk te doen. Gelukkig zijn het wel allemaal redelijk haalbare dingen.

De lijst:

1) dagje Planckendael
2) dagje Brugge
3) dagje Gent
4) afspreken met vriendin P.
5) afspreken met vriendin K.
6) afspreken met vriendin S.
7) minstens 4 boeken lezen verspreid over de hele vakantie
8) afspreken met vriendin V.
9) mijn reisje naar Berlijn
10) nieuwe fiets kopen
11) met de nieuwe fiets een fietstochtje maken naar Bath in Nederland
12) een dagje naar Utrecht (wil ik jaren doen)
13) een klok pimpen
14) mijn kast uitmesten
15) veel piano spelen
16) een dagje niksen
17) mijn stapel Psychologies (tijdschrift) verkleinen
18) koken voor de Mams en de Paps
19) langs de Lieve Bompa en voor zijn avondeten (boterhammetjes) zorgen
20) een hele dag overal “ja” op zeggen (in de mate van het mogelijke)
21) iets doen voor een ander (en daarmee bedoel ik niet de klusjes voor de Mams)
22) een dagje Antwerpen
23) een tekening maken of inkleuren
24) op Pinterest mijn Kerst en Nieuwjaar-bord bekijken en ideetjes opdoen
25) starten met mijn kerstkaartjes want ik ga voor zelfgemaakt dit jaar
26) een Ikea-bezoekje just voor fun (en zien dat we niet met te veel buitenkomen want dat past hier allemaal niet binnen)
27) shoppen in de Kringwinkel (uiteraard!)
28) een dagje shoppen in Breda
29) een film huren
30) elke dag een foto trekken

Genoeg te doen. Niet?

13 thoughts on “547 Tita en een vakantieactiviteitenlijstje

  1. Da’s een prachtige lijst! In drukke tijden denk ik dikwijls: als ik ooit verlof heb moet ik zien dat ik dit en dat doe, maar als het dan zover is ben ik dat allemaal vergeten… Jammer!
    Het gaat een leuke, afwisselende vakantie worden, da’s al zeker!

  2. Pingback: 573 Tita en het vakantielijstjeoverzicht | titatastisch

  3. Pingback: 598 Tita en een vakantieoverzicht | titatastisch

  4. Pingback: 756 Tita en vraag 6 van het postkaartproject | titatastisch

  5. Pingback: 778 Tita en haar vakantieactiviteitenlijst 2014 | titatastisch

Geef een reactie

