547 Tita en dromen over 10 miljoen

Een liedje uit mijn kindertijd horen (https://www.youtube.com/watch?v=904JfFucFSM) en mijn gedachten slaan weer op hol.

Wat zouden jullie doen met 10 miljoen?

Ik heb voor mezelf wel wat ideetjes:

– mijn droomhuis laten bouwen, niet te groot niet te klein, strak en modern, praktisch, met veel lichtinval,… (en mezelf voorzien van een poetsvrouw en een tuinman)
– een buitenverblijfje kopen in Zweden (dicht in de omgeving van Stockholm uiteraard)
– een buitenverblijfje kopen in Spanje (kwestie van de nodige zonnevitamientjes te kunnen gaan opdoen als ik er nood aan zou hebben)
– een auto kopen
– een mobilhome kopen (zodat ik niet elke keer met het vliegtuig naar mijn buitenverblijfjes moet want vliegen vind ik nog altijd niet zo leuk)
– sparen
– iets kopen voor mijn ouders
– nog maar deeltijds gaan werken
– leuke reisjes maken
– vaker biologisch eten (ik ben er ondertussen door mijn job redelijk door overtuigd, maar het kost zo veel)
– niet op mijn centen moeten letten als ik iets koop lijkt me ook heerlijk
– hopen kleren en beautystuff kopen
– design kopen
– een vleugelpiano kopen
– …

8 thoughts on “547 Tita en dromen over 10 miljoen

  1. Het lief speelt wel eens mee met Euromillions maar meer dan 7 euro hebben we er nog niet mee gewonnen. Maar een mens mag dromen. Het eerste wat ik dan doe, is ontslag nemen, en op zoek gaan naar een deeltijdse, toffe job, of vrijwilligerswerk. (Het lief gaat blijven werken, zegt hij, dus dan doet-ie maar.) Graag 1 sabbatjaar voor een reis rond de wereld. Shoppen in alle grote steden over de hele wereld… De max. En ,natuurlijk, een huis kopen in la belle Suisse 😉

    • Zo een jaar reizen lijkt me ook wel wat. Hoewel ik het toch vooral Europees hou. Op de natuurparken in Amerika, Australië (te veel boeken van Tamara McKinley gelezen) en The Big 5 in Afrika na. En shoppen in alle grote steden van Europa zegt mij ook wel iets. Dat huis in Zwitersland was voorspelbaar, hè. 😉 Dat van mij in Stockholm ook natuurlijk.

  2. Ik laat ook een huis bouwen en een mooie tuin aanleggen,……..ik neem niet onmiddellijk ontslag maar ga eerst nog wat vervelend doen 🙂 in het paradijs,…..en dan nemen we ook een jaar vrij om de wereld te zien,…….incl. the boys,…..ik hoef geen buitenverblijf :-),…..zelfs geen nieuwe auto,….wel zou ik goed gaan shoppen met styliste en me een handtas van “Delvaux” cadeau doen,….en een personal trainer inhuren,……:-) :-),…..oh zalig om zo te dromen en dan komt het theehuisje er,……..

    • Oh ja, shoppen met een styliste. Maar dan echt wel bijna elke keer dat ik ga shoppen, zene. Zo’n Delvaux-tas zegt mijn niks. En die personal trainer alleen als het een hele knappe is. 😉 Als ge dan hulp zoekt voor in uw theehuisje dan belt ge mij maar.

Geef een reactie

